Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 13:59:01 +0200

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00345 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Vorbuse küla, Sulevi, Tartu maakond, 
Tartu linn, Vorbuse küla, Sulevi (Abihoone, piirdeaed) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Abihoone püstitamine ja piirdeaia rajamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27293465>  (menetlus nr: 
469464), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 21.03.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (SANDRA SIINMAA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister